Magas vérnyomás menopauza után, A nők és a változókor


magas vérnyomás menopauza után

Menopauza és sport Nehéz a megfelelő mozgásformát kiválasztani a menopauza utáni nők számára, mivel egyes sportok egészségi problémákat okozhatnak. A nagy intenzitású rezisztencia edzés hatékony lehet a korral járó izomvesztés feltartóztatására, ám fennáll a kockázata annak, hogy növeli a vérnyomást a magas vérnyomásban és a magas vérnyomás előszobájában lévő középkorúaknál. Ezt a negatív hatást ellensúlyozhatja az aerobik és a rezisztencia edzések kombinálása, de létezhetnek akadályok, amelyek miatt sok nő nem végezheti azokat.

A lépcsőzés azonban kombinálja az aerobik és a rezisztencia edzés előnyeit, mivel javítja a vérkeringést és erősíti a lábizmokat anélkül, hogy el kellene hagyni az épületet, vagy fizetni kellene az edzőteremben.

Ráadásul segít a zsírégetésben és csökkenti a csontritkulás kockázatát is.

magas vérnyomás menopauza után

Ezen tanulmány előtt még nem vizsgálták, hogy a lépcsőmászás miként hat a vérnyomásra, az artériák rugalmasságára. A lépcsőzés hatása a vérnyomásra A tanulmányba magas vérnyomás 2.

A lépcsőzéssel rugalmasabbá váltak ereik, csökkent vérnyomásuk és erősödött lábizomzatuk.

magas vérnyomás menopauza után

Hogy kell helyesen vérnyomást mérni? Kattintson tovább!